Objednávkový systém pro firmy zabývající se rozvozem jídel pro koncové zákazníky a hromadnými objednávkami pro firmy. Vyřešíme za Vás způsob, jakým provede zákazník objednávku, jejich správu a napojení na účetní systémy. Připravíme Vám jednoduchý web s objednávkovým systémem a administračním rozhraním pro ovládání Vašeho podnikání.
Objednávkový systém

Objednávky mohou Vaši zákazníci zadávat přímo přes web. Telefonické a e-mailové objednávky zadává správce přímo do systému k danému zákazníkovi. Všechny objednávky tak máte přehledně na jednom místě.

Kuchyně má k dispozici přehled objednávek na následující dny. Můžete tedy efektivně plánovat nákup surovin.

Vedoucí rozvozu naplánuje pravidelnou trasu řidiče tak, aby byla efektivní a ekonomická. Řidič vidí v aplikaci seznam zákazníků, seřazený podle své trasy. U každého zákazníka je možné přiřadit poznámku (kód pro vstup do domu, patro, požadovaný způsob předání). Zákazníci jsou rozděleni do dvou skupin: firma/koncový zákazník.

Při přebírání jídla z kuchyně vidí řidič v aplikaci celkový počet jídel, které má z kuchyně odebrat.

U každého zákazníka vidí řidič objednaná jídla. V případě předání označí řidič předávku. Ta je následně zaznamenána do systému. V případě, že nedojde k předání jídla, označí řidič "nepředávku". Vedoucí má tedy kompletní informace o čase a stavu předávky.

Zákazník může provést platbu kartou on-line při objednání přes web.
Platba za odběr jídel v hotovosti přímo řidiči (denní/týdenní i měsíční platby). Řidič vytiskne doklad o převzetí peněz na přenosné tiskárně nebo zašle doklad na e-mail zákazníkovi. Předpisy plateb a způsob jejich úhrady má řidič k dispozici přímo v aplikaci.
Vedoucí má tedy vždy kompletní informace o provedených platbách a případných pohledávkách.

Všechny hotovostní platby jsou napojeny na elektronický systém EET.

Pro zákazníky, kteří provádějí platby bankovním převodem umožňuje systém vygenerovat faktury.
Faktury je možné odeslat elektronicky e-mailem nebo vytisknout a předat zákazníkovi osobně.

Aplikace má v sobě integrováno sledování pomocí GPS. Vedoucí má k dispozici kompletní informace o pozici řidiče (resp. mobilního telefonu).
K dispozici pouze pro on-line režim.

Vedoucí má možnost přiřazovat pravidelným zákazníkům jinou cenovou skupinu a nabídnout odběr jídel za zvýhodněnou cenu, oproti běžným cenám. Ceny zákazník uvidí na webu, po přihlášení ke svému účtu.

Vedoucí sestavuje jídelní lístky na dané období (den/týden) a to na základě předpřipraveného číselníku jídel. Tento jídelní lístek je následně zobrazen na webu a připraven k vytištění a k předání zákazníkům.

Přehled objednávek (celkem/podle zákazníka) na vybrané období.
Jídla, která jsou nejčastěji objednávána.
Přehledy hotovostních plateb pro daného řidiče.

Vedoucí má možnost zaslat vybraným řidičům zprávu přímo do aplikace. Tuto funkci je možné využít jako upozornění nebo jako informační kanál pro řidiče.
Je možné odeslat hromadnou zprávu vybraným řidičům. Zpráva se zobrazí v aplikaci a v notifikaci.
K dispozici pouze pro on-line režim.